Forum ANNA JANTAR Strona Główna ANNA JANTAR
Forum strony www.annajantar.info.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ratuj sie kto moze i Ja sie w Tobie nie zakocham

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ANNA JANTAR Strona Główna -> Piosenki Anny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anna2




Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:03, 02 Mar 2012    Temat postu: Ratuj sie kto moze i Ja sie w Tobie nie zakocham

Witam serdecznie! Porzadkuje sobie utwory Anny i mam kilka pytan. Moze ktos tutaj zna odpowiedzi Smile

1. Utwor Wagantow "Ratuj sie kto moze." Jest znany tylko w tej odslonie: http://www.youtube.com/watch?v=pg2OfgJSAoY

Czy jest to wersja studyjna, czy moze live z Kolobrzegu 71 w ktorym zostaly wyciszone oklaski?


2. Czy zostalo ustalone, czy utwor "Ja sie w Tobie nie zakocham" to utwor Wagantow, czy juz moze solowy utwor Anny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek2500
MODERATOR



Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 2490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:42, 03 Mar 2012    Temat postu:

Na moje ucho, "Ratuj się, kto może" to wersja studyjna. Całość jest dobrze zagrana i odśpiewana, a końcówka jest tylko trochę urwana, więc gdyby to było nagranie live, to "zmieściłyby się" i oklaski.
Piosenkę "Ja się w tobie nie zakocham" mam przypisaną Wagantom. Rok nagrania - 1971.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cherd




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 19
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:56, 04 Mar 2012    Temat postu:

kiedyś to było dawno możę 1984 rok w niedzielmy poranek w radio pr 1 był taki program wojskowy POLIGON a może inaczej już nie pamiętam . Tam poraz pierwszy usłuszałem piosenke "Kiedy żolnierze wracaja" była ona często nadawana w tej audycji poswięconej wojsku nadawane były tam dedykacje dla żąłnierzy albo dla rodziny od nich i uzupełniane życzenia utworem muzycznym o tematyce wojskowej . Raz pamiętam gościem była Irena Wożniacka gwiazda póżniejszych festiwali Kołobrzeskich i opowiadała o swoim pierwszym niedoszłym występie na tymże festiwalu z Anną Jantar i Danielem Kłoskiem w 71 albo 72 roku . Pamiętam jej słowa, że do występu nie doszło . Myślę , że "
Ratuj się kto może" to jest nagranie jest studyjne bo tak to w tamtych czasach robiono . Już przed festiwalem było wiadomo , która piosenka zdobędzie ..."pierścień ... .Kupiłem kiedyś zbiorek piosenek Kołobrzeg 78 wydany w czerwcu tego roku i tam przy piosenkach już było podane jaki pierścień albo nagrodę zdobyła ta piosenka a festiwal miał miejsce mieśiąc po wydaniu zbiorku czyli w lipcu... To chba tłumaczy wszystko ... KOMUNIZM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anna2




Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:51, 05 Mar 2012    Temat postu:

Dziekuje za Wasze opinie. Ogolnie mowiac zgadzam sie, ze "Ratuj sie kto moze" to raczej wersja studyjna. Zbil mnie troche z tropu fakt, ze posiadam oczyszczona wersje utworu "Sprytna Marysia", ktory na 100% jest wersja live z Kolobrzegu 71, wiec pomyslalam, ze tak tez moze byc z pierwszym utworem. Ta oczyszczona wersja "Sprytnej Marysi" pochodzi z serii plyt CD wydanych jakies 3 lata temu przez Radio Koszalin. Trafila tez do internetu http://www.youtube.com/watch?v=QYoJwEyZL1E
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anna2




Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:35, 08 Mar 2012    Temat postu:

Przegladajac dzisiaj plyty winylowe, znalazlam utwor "Ratuj sie kto moze" na 4 utworowej plycie zatytulowanej "Kolobrzeg 71." Chyba wlasnie dlatego utwor kolarzyl mi sie jako stricte festiwalowy. Widac jednak, ze pomimo tytulu plyty, ktory sugeruje wersje live, zamiescili tam wersje studyjna. Z perspektywy czasu, wydaje sie to malo precyzyjne, ale widac, ze kiedys tak robili.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ANNA JANTAR Strona Główna -> Piosenki Anny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin